Miben tudunk segíteni?
Amennyiben van egy értékes cége, vállalkozása, segítünk úgy eladni, hogy megfelelő ellentételezést kapja érte! Az egész folyamatot végigvisszük, a vevőkereséstől az auditáláson át a pénzügyi zárásig.
Segítünk Önnek megtalálni a legjobb megoldást arra, hogyan tudna jó anyagi feltételekkel kiszállni az üzletből, vagy hogyan tudná ismét felfuttatni vállalkozását a segítségünkkel.
Amennyiben egy „üres”, alvó céget szeretne vásárolni, melynek már van múltja, széles kínálatból választhat.
Bt, Kkt, Kft, Zrt, Non-profit Kft, sőt, alapítvány is szerepel a kínálatunkban, melyeket partnereink eladásra kínálnak.
Megbeszéljük, milyen paraméterekkel rendelkező cégre van szüksége, és ha nincs a kínálatunkban, felkutatjuk Önnek. A cégek tulajdonosaival természetesen közvetlenül tárgyalhat, az adás-vételt jogi irodánknál, vagy saját ügyvédjénél is elvégeztetheti. A cégvásárlásnak a vevői oldalról részünkre sem díja, sem jutaléka nincs. A közvetítői díjat minden esetben az eladó fél fizeti.
5 M Ft-os cégértéktől kezdve egészen a 14 milliárdig. Amennyiben célzottan keres, segítünk Önnek felkutatni azt a céget, amely befektetési céljaira alkalmas lehet, és segítjük a tárgyalásokat, átvilágítjuk a kitűzött célpontot.
Eladó cégeket közvetítünk például az építőiparban, szépségiparban, gépgyártásban, vendéglátó-ipari szektorban, folyamatosan változó kínálattal.
A diszkréció miatt partnereink konkrét adatait nem tesszük közzé, mert az esetek többségében ez megzavarná a cég működését, illetve az eladási stratégiát, de személyes megkeresés és konkrét érdeklődés esetén minden szükséges információt beszerzünk a vásárláshoz, és végigkísérjük mindkét fél érdekeit szem előtt tartva a teljes folyamatot.
Átvilágítjuk működését, folyamatait, a dolgozói állományát, megrendelőit, alvállalkozóit, szerződésállományát, pénzügyi és piaci helyzetét, majd kidolgozunk egy részletes tervet a helyzet javítására, a válság menedzselésére és sikerbe fordítására.
Jellemzően kinevezünk a cég élére egy interim menedzsert időszakos megbízással, aki nagy tapasztalattal, az Ön igényei szerint végrehajtja a szükséges változtatásokat, és felfuttatja, újra profitábilissá teszi az üzleti folyamatokat, megteremti a működési stabilitást és a hosszú távú fejlődés lehetőségét.
Ezek után dönthet a cég további sorsáról, legyen az tovább üzemeltetés, eladás, vagy bármi egyéb.
Minél hamarabb kezdi el kezelni a problémát, annál biztosabb, hogy találunk rá megoldást, megfelelő ügyvédi, könyvelői, pénzügyi, adótanácsadói, könyvvizsgálói, marketinges és HR-es erőforrásainkkal. Ne késlekedjen jelentkezni, hogy minél hamarabb segíthessünk!
Speciális csomagokat dolgoztunk ki – mentőcsomagok – a tipikusnak tekinthető bajba jutott cégtípusok, úgy mint kereskedelmi cégek, termelő-gyártó vállalatok, vendéglátó-ipari egységek, szolgáltató cégek, turisztikai cégek, szállodák, jelentős ingatlan-vagyonnal és hitellel bíró vállalkozások számára.
Tipikus probléma a nagy piaci verseny, rengeteg féle termék, a kis vagy semmilyen különbséggel sem konkuráló termékek, emiatt a leszűkült árrés, csökkenő piaci pozíció, dráguló marketing-és értékesítési költségek, nehezebb vevőelérés. Esetleg elavult termékportfólió, az adott üzletág lehetőségeinek szűkülése, a bejáratott ügyfélszerző csatornák gyengülése vagy eltűnése, esetleg speciális jogszabályi korlátozások, valamint az értékesítő és marketinges pozíciók nehéz betöltése a munkaerő-piacról. Ha ezek a problémák ismerősek, Önnek nálunk a helye! Kidolgozott, de nem sablon-megoldásokkal tudjuk segíteni fellendülését. Hívjon most!
Szokásos nehézségek a gyártókapacitás kihasználatlansága, a normánál sokkal több selejt gyártása, a nem jól szabályozott folyamatok, a drága üresjárat, a drága géppark nehézkes bővíthetősége, a speciális szaktudás hiánya, a termelés és az anyagköltség nehézkes finanszírozhatósága, utófinanszírozott megrendelések, likviditási nehézségek. Emellett előfordul az értékesítéssel kapcsolatos kommunikációs probléma, amikor az értékesítő nem ért kellőképp a termékhez, vagy az értékesítés teljes hiánya, amikor nem tud bővülni a vevőkör, illetve a követelések nehéz behajthatósága. Ismerős problémák? Már írjon is nekünk! Sok hasonló cégnek segítettünk már, akik úgy látták, itt már nincs is megoldás.
Jellemző a vendégkör folyamatos csökkenése, nehéz az egyedi piaci pozíció megtalálása és kialakítása, az online marketing gyengeségei, a szolgáltatás-portfóliót nehéz folyamatosan minőségi szinten tartani, személyzeti nehézségek, nem találni megbízható, lojális, józan, értékes munkaerőt, illetve nagy a fluktuáció, változnak a trendek, az egyik felkapott utca holnapra meghal, változnak az étkezési, szórakozási, italfogyasztási szokások, amiket nehéz lekövetni, gyakori nehézség a sörös, üdítős cégekkel kapcsolatos vállalások teljesítése, a hitelből vásárolt ingatlan finanszírozása, a készpénzes kassza hiányai, az ellenőrzés nehézségei, a szűkülő piaci tér, a kedvezőtlen jogszabály-változások és a rengeteg konkurens. Ha ezek a problémák ismerősek, mi tudunk Önnek segíteni! A vendéglátó-ipari egységek közül minden harmadik, de bizonyos években minden második rövid időn belül bezár, és egy új tulajdonossal hamarosan újra nyit. Ön ne kerüljön bele ebbe a körforgásba! Legyen stabil, jól menő, kiszámítható üzlete. Hívjon bennünket most!
Itt meglehetősen szerteágazó problémákkal találkoztunk, mivel hatalmas különbségek vannak cég és cég között, de alapvetően a szolgáltatás értékesítése, marketingje annak megfoghatatlansága végett, a szolgáltatás minőségének folyamatos szinten tartása, javítása, az értékes munkaerők felkutatása és megtartása, motiválása, különösen a szellemi képességektől nagyban függő cégek esetén, jellemző sarkalatos problémák. Itt nehéz lenne nem általánosságban beszélni, de ha Önnek problémás szolgáltató-cége, szervezete van, biztosan megér velünk egy beszélgetést! Sokféle iparágban tevékenykedő cégeknek segítettünk már, lehet, hogy köztük az Ön valamelyik konkurensének is!
A magyar turisztikai cégeknél a csökkenő árrés, a fizetőképes kereslet csökkenése, a kiszámíthatatlan jogszabályi környezet, a megszigorított anyagi és biztosítéki feltételek jelentik a fő nehézségeket napjainkban, valamint a gyakran már önköltségi ár alá menő öngyilkos konkurencia. Ezekkel a kérdésekkel forduljon hozzánk bátran! Több nagy cégnek is segítettünk már néhány hónap alatt olyan konstrukciók kidolgozásában, amik a hosszú távú jövedelmezőségüket biztosítják a mai napig. Írjon nekünk, hogy segíthessünk!
A magyarországi szállodák, elsősorban a wellness-hotelek jellemző problémái a kuponos oldalak által mesterségesen lenyomott árak, amivel sok a munka de nincs vagy kevés a pénz, a megemelkedett, sokszor fizethetetlen ingatlan-törlesztések, banki hitelek, a külföldi turisták sok helyütt alacsony aránya, a nyelveket nem, vagy csak rosszul beszélő személyzet, illetve egyéb személyzeti problémák, amik általánosak a vendéglátásban, és a rutinos, innovatív szálloda-menedzserek hiánya. Ilyen esetekben már tudja, kit kell hívnia! Új piaci műveletek bevezetésével ezek a nehézségek áthidalhatók akár néhány hónap alatt. Jelentkezzen nálunk!
Az egyik legáltalánosabb problémakör, mind a cégek, mind a magánszemélyek életében, az átmeneti likviditási nehézségek vagy komoly pénzügyi problémák miatt felmerülő fizetésképtelenség az ingatlanhitelekkel szemben, a megemelkedett törlesztő részletek, az ingatlan elvesztésének rémképe, komoly anyagi veszteségek esélye. Ezeket a problémákat több éves rutinnal, jó eredményekkel kezeljük, természetesen csodát tenni nem tudunk, de sokat segíteni igen. Azonnal hívjon, ha ilyen jellegű a problémája, mert itt minden nap számíthat! Megkeressük Önnek a személy szerint legmegfelelőbb stratégiát.
hitelből finanszírozott vásárlás, tőkeáttételes felvásárlás – ha Ön el szeretné adni prosperáló cégét, megkeressük rá a megfelelő vevőt – és még a finanszírozásban is segítünk neki! Ha Ön kiszemelt egy céget felvásárlásra, de nincs meg hozzá a szükséges forrása – tudunk Önnek segíteni!
amennyiben el szeretné adni cégét, segítünk a megfelelő vevő felkutatásában, a cég értékének fel-becslésében, a független audit lebonyolításában, a kontraktus végig-vitelében, egészen a sikeres exitig. Jellemzően 50-1000 M Ft árbevételű cégek és szervezetek adás-vételében rendelkezünk erős piaci tapasztalatokkal, és vevőkörünk is általában ebben a nagyságrendben gondolkodik.
Tudunk segíteni prosperáló, komoly piaci értékű, és bajba jutott, de azért értéket képviselő cég eladásában egyaránt, a nehéz esetektől sem riadunk vissza. Figyelem, nem cégtemető vagyunk! Komoly adás-vételekkel, komoly cégekkel foglalkozunk, amelyek nem azért cserélnek gazdát, hogy az új ügyvezető elvigye a balhét, és ne a korábbi vezetőnél zárjon be a cég. Ilyen ügyletekben nem tudunk segíteni! Viszont az, hogy egy cégnek adósságai vannak, a működése jelenleg nem prosperál, nem kizáró ok egy adásvételnél – ha vannak olyan értékek, előnyök a vállalatban, ami miatt egy vásárló számára potenciálisan érdekes lehet. A cég eladása történhet részben, vagy egészben, tudunk segíteni tőkéstárs, csendestárs keresésében, felkutatásában, illetve szakmai, pénzügyi befektető bevonásában egyaránt, legyen az intézmény vagy magánszemély.
Írjon üzenetet
Kérjük, sürgős esetben a
surgos@starwork.hu email-címet használja a kapcsolattartásra. A megkeresések igen magas száma miatt az átlagos válaszidőnk 7-14 nap.
Személyes találkozóra jelenleg időpontot körülbelül két hétre előre tudunk foglalni.